IDAG KOMMER M & H HEM! :D

Men det är inte förrän jättesent så jag funtar på att gå och sova så det blir imorgon snabbare ;)

Idag var jag i skolan och klippte Linda,
sen smet jag in på min praktik och jag kan
bara säga att jag är påväg tillbaks nu! :D
Efter det var det jobbet som gällde, var hela tiden
rädd för att Hårbandet Mysdressen skulle komma in.
Men som tur var slapp jag honom :)
Vid påsk köpte han nåt och sen gick han sen sprang
han tillbaks in igen och sa:
"När du ändå är här ska jag nog fråga dig en grej"
Och jag sa ju okej, men han sa inget på två minuter och sen sa han:
"Nej förresten jag törs inte!"
Och så sprang han därifrån. Det är egentligen lite synd om
honom för jag tror inte han vet hur gammal han är på riktigt :P

Well, thats all folks!
Nu ska jag fortsätta lyssna på de gamla låtarna jag blivit nykär i ^^

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0