Fyllborg, bråk och mys

Ja, som nog alla vet är jag väldigt värdelös på att uppdatera min blogg.
Förlåt för det mina sju trogna läsare!
Kan inte lova en förändring för här skriver jag bara när jag får lust och det fick jag just precis nu!

Vi börjar väl med fyllborg I guess.

Torsdag
Mösspåtagning i skolan, hem för att packa kläder, åka till jobbet, åka hem till Melliebabe, åka till Johan.
Mösspåtagningen var väl inte direkt något att hurra för,
om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte grejen med studenten. Men men sån är jag :)
Anyway, kvällen var ju lite speciell.
Tog inte många bilder men här bjuder jag på mig själv :)



Fredag
Vaknade hos Helene, åt frukost, gick och la mig, åt lunch, gick till Mellie fick kläder av min mor, åkte till G-Berra.
När vi kom till G-Berra dumpade vi vår packning i huset, sen åkte vi och handlade mat till kvällen.
Mellies far skulle grilla kyckling och Mell och jag skulle göra någon melonsallad (inte så god).
Niclas, Mellie och jag började busa som vanligt. Såhär höll vi på:







Lördag
Började jobba 10.30 och dagens uppgift var: lek med barnen.
Easy! Vid tre var jag hemma och fick ta mig en välbehövlig dusch eftersom jag hade glas soch mat överallt.
På källen åkte jag hem till Max och kollade på The Boondocks (stavas det så?). Det måste nog vara den skönaste
tecknade serien alltså. Dom driver så jävla mycket med allt! Haha!

Söndag
Började jobba 11 och slutade 17. åkte hem sitter här och skriver det här och sen ska jag plugga.
Kanske kommer fler bilder från studentskivor senare när jag tröttnat på plugget men hoppas inte för mycket.

PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0