Jag vet, jag vet, jag vet!

Jag vet att jag är värdelös på att uppdatera min blogg, men det är bara för att jag är upptagen med annat!

Som till exempel den här veckan, Emelie och jag har lekt nästan varje dag och när vi kommit hem har jag inte orkat skriva.

Idag vaknade Mellie och jag runt 8, eller hon halv 8 och jag halv 9.
Sen cyklade vi till centrum och Mell hoppade på tåget medan jag cyklade hem.

Nu sitter jag här, har precis startat en tvättmaskin och nu ska jag vika ihop mina kläder och kanske bädda rent.
Sen ska jag cykla till centrum och möta Mummlan, kanske köpa något om jag vill eller så ska vi hem till henne och äta mat och sen se på film eller nåt annat lagom hjärndött :)

Hörs sen!

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0