Hej alla söta! (och fula)

Men jag tar för givet att majoriteten av alla som läser min blogg är söta^^
Det finns säkerligen undantag, men wtf man får se ut hur man vill,
det är faktiskt insidan som räknas :)
Speciellt när man vill att folk ska döma en själv på insidan.

Anyway......

Idag har jag och Mummlan varit på Dalarö, i Handen, på solarieöarna
och nu har vi landat hemma hos mig =)
När vi kom till mig så fick jag migrän (jäkla väder) så det var bara för mig att
ta en tupplur så jag lämnade Mummlan i min mors händer.
Förlåt!

När jag vaknade sen hade jag fortfarande lite ont i huvudet,
men efter middagen som jag och Mell lagade gick det över.
Mmmm, pesto-kyckling och ris!

Sen kollade vi lite allsång och färgade Mummlans hår
och sen kollade vi lite mord i Midsommer och sen larvade vi oss
och nu sitter jag här.

PoK!

Kommentarer
Postat av: emelie

vi äger såklart :D

2009-07-08 @ 00:01:48
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0