God Morgon!

Hur mås det?
Jag mår iaf jättebra, förutom en grej.
Jag har fått en inflammation på mitt ringfinger!
Det smärtar och svider, igårkväll plåstrade min lilla mor om mig med ett
spritomslag så nu börjar det iaf bli bättre, hoppas det försvinner snart för detta är icke trevligt!
Jag visade det för Mellie, Bella och Helene och de tyckte att det såg vidrigt ut.
Så I guess att det bara är att ta på sig ett litet plåster innan jag drar iväg till jobbet.
Oj vilket intressant inlägg.......... NOT!

Aja, idag ska jag ju då som sagt jobba och efter jobbet får jag fin-främmande från Enköping.
Lille Stinky ska nämligen följa med mig och mina glada vänner till grönan på tisdag och
då kändes det bäst att hon sov här innan så hon slipper gå upp så tidigt på tisdag :)

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0