Födelsedag+Dalarö=<3

Vilken härlig dag jag hade igår!
Tack alla <3

Lite bilder, fler kommer sen.


Bästaste födelsedagspresenten!


Fick B&J's New York, MUMS!


Är mina vänner inte söta? ljuset spelade "Happy Birthday" :D


Man måste blåsa ut ljuset och önska :)


Vi är SÖTA!


Helene ville bada


Bella "ville" vara klädhängare :)


Stor-rumpan ville posa!


I rätt vinkel kan även den största elefanten vara slank


Sen var det fram med den äckliga vattenpipan, usch vilka baciller!


Nej men vadå?! Jag vilade inte!


Äntligen mörkt! Nu badar vi! :D


Men det var bara jag och Mummlan som ville bada på riktigt


Here sitter the "chill" people


Kommer kanske fler bilder sen när jag fått dom!

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0