Ett test till



BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln? Ja, för att få mig ett gott skratt :)
Gnälla? Haha, bara på ett plan till Fance när jag vill göra nåt jag inte får för Mellie
Skrika? På nyårsafton :)
Sova? Ooh ja^^
Ha ångest? Bara när det gäller skolan
Skada dig själv med flit? Näe, men ibland undrar man
Ta mediciner du inte borde ta? Näe
Vilja dö? Näe
Drömma mardrömmar? Yesbox, fast inte alltför ofta
Försöka vara annorlunda? Man kan inte försöka vara nåt man redan är
Klä dig i svart? Jaa, vem gör inte det?
Gå till kyrkan? Bara om jag måste
Röka? Absolut inte!
Ljuga? Kan inte :S
Hata folk? Bara om dom förtjänar det!
Lita på folk? Bara de närmsta


VEM:

Saknar du?
INGEN (intalar jag mig själv)
Kysste dig sist? Haha, Emelie och jag pussades visst på bussen? ;)
Vill du kittla? Ööh?
Skrek du på sist? Mamma
Vill du vara som? Mig själv :)
Sårade dig sist? You all know who....
Vill du bli galet full med? Mina käraste! :D
Gjorde dig riktigt glad senast? William
Fick du sms från senast? Azwang, fick en läxa! :O
Ringde dig senast? Mami
Är vackrast på jorden? Mellie! :D


HAR DU:

För många vänner? Verkligen inte!
Förföljelse mani? Haha, näe
Tvångstankar? Ja, massor!
Någon fysisk sjukdom? Inte som jag vet om
Någon skada? I huvudet, haha!
Färgat håret? Om jag har!
Brutit några ben? Näe, bara krossat^^
Kört förmånga på en cykel? Två?
Några piercings? Hål i öronen
Egen dator? Ja! :D
Bra självförtroende? Ooooooh ja! :D
Kysst någon? Jepp
Tagit naken bilder? Haha, nej
Sagt jag älskar dig till någon idag? Näe
Bjudit ut någon? Mellie?
Varit kär? Ja...
Stulit någonting? Nope
Lämnat landet? På semestern ja
Tuttat eld på nått? Sarah och jag eldade tidningar när vi var små
Gjort något olagligt? Näe
Snackat med den du kysste senast? Japp


HUR:

Svarar du i telefonen? Olika beroende på vem det är som ringer
Fördriver du tiden? Vännerna
Mycket pengar har du? Mycket ;D
Ofta diskar du? Inte ofta
Ofta städar du? Aldrig
Många stör du dig på? 2-3st ungefär
Ofta träffar du din familj? Ofta


NÄR:

Var du på toa senast? 47 minuter sen
Åt du senast? 3 timmar sen
Ska du sova? 23.00
Vill du ha barn? I framtiden, ja
Kramade du någon senast? Idag
Skrattade du senast? Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0