Ännu en lista

99 saker du inte visste om mig

1. Namn? Anna
2. Ålder? 18
3. Vart bor du? Huddinge
4. Bor tillsammans med? Min mor

5. Flickvän/Pojkvän? Massa flickvänner :)
6. Färg på ditt hus? Gult hos pappa, mammas lägenhet är rosa
7. När är du född? 11 Juli 1990
8. Klass? HV06 A
9. Vilket år tar du studenten? 2009
10. Något jobb? GodisHörnet
11. När ska du sova ikväll? Snart
13. Duschat idag? Näe, gör de imorgon :)
14. Kramat någon idag? Japp
15. Pussat någon idag? Jag tror det
16. Vad har du ätit? Frukost och middag
17. Dagens klädsel? Jeans, t-shirt och kofta
18. Dagens smink? Nada
19. Dagens sötnos? Emelie och Ellis :D
20. Dagens roligaste? Baddräkterna från New Yorker
21. Har du många vänner? Tillräckligt
22. Hur många har du kysst? Två

23. Vem kramade du senast; Mamma
24. Vem pussade du senast? Emelie på nyår

25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen
28. vem pratade du med senast i telefonen? Mamma

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Hittar inte min telefon nu :(
30. Favoritfilm? Twilight
32. Låt? Katty Perrys låtar och finger eleven - paralyzer
33. Mat? Mat :)
34. Dryck? Vatten
37. Stad? Le Lavandou
38. Land? Sverige

39. Ämne i skolan? Rast
40. År? 2009

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Vet inte :S
42. Personen du kysste? L....
43. Gången du spydde? 4 Januari
44. Gången du grät? Förra året
45. Pizzan du åt? 1 Januari, som alla andra
46. Gången du var i göteborg? Förra året
48. Gången du var full? Förra helgen
49. Gången du hade sex? Typ november
50. Personen som såg dig gråta? Mamma kanske?

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Inget
53. Ute och festa eller hemma och mysa? Beror på humör
54. Tv-spel eller datorspel? Det Oscar hade på sin tv var roligt! :D
55. Singel eller upptagen? Singel
56. Snuttis, Bdb eller playahead? Bilddagboken
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? Big  Brother
60. Svart hår eller blont? För tillfället brunt
61. Bruna ögon eller blåa? Mina är blåa
62. Choklad eller lakrits? CHOKLAD!
63. Göteborg eller stockholm? STHLM
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Vatten :)
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Djurgården eller Hammarby? Färjestad
68. Älska eller älskas? Båda!
69. Leva eller dö? Leva :)

ANTAL:
70. Personer du älskar? De jag älskar vet de<3
71. Personer du hatar? Vet inte, mest bara besviken på han
72. Personer som sagt jag älskar dig? Jag kan ju inte räkna det
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1
74. Glassar du ätit på en dag? Tre kanske
75. Festivaler du varit på? Noll
76. Gånger du haft minnesluckor? En, nyår
77. Piercingar har du? I mina öron
78. Personer du saknar just nu? 3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två
80. Vad ska du göra i morgon? Jobba 11-17

VEM/VAD:
81. Ska du träffa imorgon? Godisälskare och Mellie å Niclas
82. Sjöng du senast för? Emelie
83. Hade du senast en msnkonversation med? Mellie-babe
84. Spelade du tv-spel med senast? Gills det på Oscars tv? för i så fall vare Niclas
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? De närmsta
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Vet inte
87. Förtjänar att dö? Elaka personer!
89. Vill du sova brevid inatt? Eftersom jag ska sova hos Ellis så blire ju henne jag ligger breve ;)
90. Gör dig glad? Vännerna
91. Gör dig ledsen? Skolan
92. Vad vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp göra? Jobba
94. Vill du ha nu? Ledigt
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Vet inte ännu

96. Längtar du till? Fredag
97. Tycker du om dina betyg? Jodå
98. Ångrar du något i ditt liv? Nåt finns det säkert men inget jg kan komma på nu
99. Är det bästa som har hänt dig? Jag föddes :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0