Hey hey today!

Vad har hänt sen sist?
Låt mig tänka lite...... JO!

Jag Mellie och Helene åt middag på kolis igår, det var trevligt :)
Dom är så söta mina små flickor! :D
Sen åkte vi hem, Helene till sig och jag till Mell.
Det blev ganska sent för oss så jag bestämde mig för sovmorgon, välförtjänad!
och länge fick vi sova! Vi sov till tio, TIO! :D
Sen hänkade jag på Mell till hennes skola och satt med på lektionen.

Sen ville inte Mell vara kvar och då gick vi hem till henne och på vägen köpte vi
ingredienser till lite goda drinkar (utan alkohol, hehe)

Väl hemma hos Mell gjorde vi massa olika varianter och de blev bajja-goda! :D
Eller ja, nästan alla :P

Sen kom min lilla pappa och hämtade mig, men det var jag som körde! ^^

Imorgon ska jag till M igen, hon är så söt^^

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0