Happy New Year! (lite sent)

Gott nytt år folk!
Nu ska jag berätta lite om min nyårskväll.
Det började med att Emelie och jag gick upp supertidigt för jag skulle klippa mig och sen henne.
Vi hade jätteroligt med Azwang och skrattade och hade oss.
Men jag vet faktiskt inte hur Emelie och jag tog oss hem för jag fick så ont i magen att jag bara ville dö.
Väl hemma hos Emelie fick jag en varm flaska att lägga mot magen, den var tydligen jättevarm.
När jag vaknade hade jag ett brännmärke på låret men jag märkte inte ens det när jag fick flaskan.
Tack för hjälpen hjärtat, DU ÄR BÄST!
Anyway..... juste! Sen bar det av til centrum. Groggvirke skulle införskaffas!
Där plockade vi upp Max och sne var det bara hem och stressa gärnet!
Jag skulle duscha, maten skulle fixas, Mellies hår skulle i och vi skulle hinna sminka oss.
PÅ TRE TIMMAR! Stressen var nu ett faktum.
Men vi hann med lite härligt sammarbete :)

En efter en droppade de små söta duvorna in, först Emma och Andreas, sen Penis och sist Hanna.
Äntligen mat! Mell och jag hade bara ätit frukost!

Efter maten ville Penis ge mig och Mell våra julklappar. Mell fick en "Varva ner"-bok och jag fick en skål som hette:
"Prinsessgodis" OCH en blötfis :)
det var oppskattat, tack darling! Nu väntar vi bara på dig hun'!

Jaja, back to nyår! Var var jag?
Sen gick jag och mellie upp för att sminka oss och sånt å då var alla nere.
Mellie och jag gick ner för att vara sociala när vi, jag menar jag, fixade babys hår.
Lockade och sprejade och sprejade och lockade, så blire inte varje gång hädanefter, bara om du säger att jag är söt eller nåt^^ HAHA!
GLASS! Max och jag fick den ädla uppgiften att fixa chokladsåsen. Tack för google!
Max skulle läsa och jag skulle göra, men han gick ifrån datorn så jag fick springa fram och tillbaka.
Men den blev hyffsad tillslut.
Och ännu en gång var det dags att diska!

Sen var det ett tag till vi skulle åka så vi sprang över till grannen där Marie (Mells mor)  partajade!
Jag och Mellie fick jättesöta masker av Anne (grannen) och min hade jag på mig hela kvällen! (info om mellies kommer)

Sen åkte vi buss och tåg till berget och därefter skulle vi till Fruängen till Penis bror, Stefan.
På tunnelbanestationen blev (såklart) nästan alla flickor kissnödiga, Det var 8 minuter kvar tills tunnelbanan gick och den tiden spenderade vi inne i en hiss där två av fem flickor...... uträttade sina behov?
Och tror ni inte att hissjäveln stannade? Och det var säkert bara 2 minuter kvar tills tåget skulle gå, PANIK!
Vi ringde på hjälp oc som tur var ordnade sig allt, vi kom ner för rulltrappan precis när tunnelbanan kom och Hanna och Max hade hunnit bli lite oroliga.

När vi kom fram till Fruängen var ALLA tvugna att uträtta sina behov igen, jag råkade visst göra det i en taggbuske. Inte skönt.

Väl framme på festen dansade vi och tjoade ända tills sent in på natten.
Vi kom hem sent sent sent på kvällen, men det var det lugnt värt!

Tack för det bästa nyåret jag varit med om! :D

PoK!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0