God dag yxskaft!

Ja, vad har hänt sen sist? Hmm....
När skrev jag sist egentligen? Jaja, jag kan ju berätta om vad jag gjorde igår :)

Igår när jag har min värsta dag på hela veckan fick jag plötsligt ett sms av mitt lilla hjärta.
Hon undrade om vi inte kunde leka sen efter hennes jobb. Och självklart ville jag ju det!
Det var ju liksom över en vecka sen vi sågs! :O
Jag tog bussen till Mells jobb och när jag kom dit köpte vi lite gott och sen åkte vi hem till henne.

Grejen med mig och Mell är att vi aldrig kan sluta prata, vi pratar i flera timmar och när vi ska sova pratar vi fortfarande.
Det slutar alltid likadant.
Vi lägger oss ner och sen släcker Mell lampan efter cirka en halvtimme och så fortsätter vi prata ända tills jag bara får fram:
Mmm, aah, mmm. Jag somnar! Igår somnade jag precis när Mell berättade nåt (FÖRLÅT!). Det är ganska sjukt hur fort jag kan somna.
Hemma brukar det räcka med att jag släcker lampan och vips ringer väckarklockan. Skönt men knäppt.

Det jag ville berätta med den här hitorien var att Mellie och jag är söta :)

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0