Roligt!

Kollade runt lite på bilddagboken och såg den här texten, kunde inte låta bli att kopiera den!

bla bla bla nånting om att någon klagade på någon som drack bla bla bla.

Jag antar att personen ifråga är en störd frikyrklig tjej i 14-årsåldern som är lite för ful för att få vara med de andra, det brukar vara så med nykterister. Det absolut troligaste är att det är ett skämt, ett ganska tragiskt och dåligt formulerat sådant, men man bör ha i åtanke att religiösa människor normalt sett är lite efterblivna. (handen på hjärtat gott folk, det är bara religiösa eller fd alkisar som är nykterister)


Enligt texten:
Jag var nykterist för att jag var för ful för att få vara med när de andra fyllnade till.

Enlig mig:
Jag såg hur mina vänner blev och ville inte riskera att bli så och dessutom kunde och KAN jag roa mig väldigt bra utan sprit.

Enligt texten:
Jag är en efterbliven religiös gammal alkis.

Enligt mig:
Jag är en efterbliven söt liten flicka.'


Haha, skämt å sido. Jag är jag och jag är sån bara, jag var nykterist tills jag fyllde arton och det är jag väldigt stolt över! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Jag såg hur mina vänner blev och ville inte riskera att bli så", my gosh Anna. Du skulle sett dig själv i frankrike, roligare än aldrig förr :P

Btw, taskigaste meningen ever hörru :p

2008-09-09 @ 18:17:58
Postat av: Therese

Haha, Anna vilken söt tönt du är :)

<3

2008-09-14 @ 14:07:28
URL: http://tesl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0