Mellie ville att jag skulle fylla i den här listan :P

Sammanfattning sommaren 2008

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Japp, åkte utomland utan lilla mammsen och gick ut på krogen på riktigt ;)
- dog någon som stod dig nära?
Näe, som tur var!
- vilka länder besökte du?
Mallorca och Frankrike
- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Träffa fler vänner OCH åka utomlands mer
- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Jag kommer minnas det viktigaste <3
- största misstaget?
Oj, jag tror inte att det finns något?
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope, eller jo!
Jag fick värsta köttsåret under foten när vi badade i trekanten! :O
- bästa köpet?
Håller med Mellie igen biljetten till Frankrike , Vive le France!
- vad spenderade du mest pengar på?
Frankrike resan
- gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag fick åka till Frankrike, det var nog det bästa
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
I kissed a girl, tågresan till Toulon<3 Sen var det gamla godingar också. Som hit me baby one more time. Jag och Mellie ÄGER på att köra musik charader!
- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Jag är ALLTID glad, förutom när jag är arg
- vad önskar du att du gjort mer?
Träffat fler kompisar
- vad önskar du att du gjort mindre?
Inget
- hur tillbringade du din midsommarafton?
JAg var på Skansen med mina kusiner och dagen efter åkte jag till Mallis med min mor
- blev du kär i sommar?
Aah, i Le Lavandou.
- hur många förhållanden?
Tjugofem, nej men vad tror dom egentligen?
- favoritprogram?
Tittade jag ens på tv?
- bästa boken du läste i sommar?
Bra fråga, jag läste så många så jag vet faktiskt inte
- största musikaliska upptäckten?
Hmm, ingen ny upptäckt direkt
- något du önskade och fick?
Åka till Frankrike
- något du önskade dig men inte fick?
Nope
- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Oj, jag kommer faktiskt inte ihåg :P
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
En vecka till av sol och bad skulle man inte dött av
- hur skulle du beskriva sommaren 2008?
Den bästa sommaren i mitt liv hittills, kanske?
- vad fick dig att må bra?
Sommarlovet
- vem saknade du?
Vem saknade jag inte?
- de bästa nya människorna du träffade?
Det måste nog ha varit Marcus för mig också
- sommarens sötaste?
Jag och Muttellie
- sommarens hetaste?
Solen
- sommarens största kärlek?
Bueno kAkA
- sommarens besvikelse?
När Muttelie sa att det kanske inte blev nå Frankrike fast det blev det ändå! :D
- sommarens bästa?
Oj, det måste nog vara Mallorca, allt kulö vi hade för oss och sen, självklart, Frankrike!
- sommarens snällaste?
Flera, alla är så snälla^^
- sommarens roligaste?
Frankrike och allt som hör Frankrike till!
Säg det på franska!
Baden baden lilla barnen!
Bueno kaka, kAkA
Asså Max!
- sommarens galnaste?
Jag håller med Mellie, galnaste var lugnt vårat onsdagsparty! Jag lyckades skära mig under foten, kissa ute med jeans och Mellie du vet vad som hände. Sen badar dårarna M, M och M i fontänen (som det typ va 10 grader i)
- sommarens mysigaste?
Mysigaste var nog själva lovet i sig
- sommarens ångest?
Skolstarten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0