Små funderingar

Ska man eller ska man inte bry sig om beach 08?
Jag menar blir man verkligen snyggare om man går ner de där kilona som man gick upp över vintern?
För hittar man en pöjk på stranden lär han bli väldigt besviken sen till vintern när man blir (vi kan kalla det) "kramgo".
Jag fattar inte hysterin inför sommaren, okej det är väl kul att ha en snygg kropp att visa upp på stranden men det är ju inte värt att svälta sig några månader innan och sen under hela sommaren. Allt för att passa in i dagens konstiga skönhetsideal.
Mina vänner känner mig och om jag ska vara helt ärlig tycker jag att det är mycket snyggare med en "kramgo"-pojk än en super-upp-pumpad hunk.
Hunkar kan vara kul att titta på men jag skulle ALDRIG någonsin kunna se det fungera.
Dels för att jag inte är i en hunks snygghets-skala och dessutom skulle det alltd vara tjejer som var ute efter ens pojkvän och hur kul är det att gå å oroa sig jämt och ständigt?


Varför är jag så konstig?
Frågan alla ställer sig men få får svar på.
Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag är jobbig och knäpp, jag bara är så.
Hate me or love me liksom.
jag tycker faktiskt att mina vänner är knäppa som står ut med mig för jag kan verkligen vara en pain in the butt.
Så tack för att ni accepterar den lite smått störda mig :)

Elvis säger att jag är kul, vad är egentligen kul?
Man kan ju dra ett skämt då och då men oftast är det en själv som tycker mest om skämten.
Bortsett från när det inte var menat som ett skämt men alla skrattar ändå, man förstår liksom inte det roliga.
Som det sägs:
Den enda sanna glädjen är skadeglädjen.
Det måste väl alla hålla med om?

Ska jag eller ska jag inte göra mitt hår mörkare?
Har funderat på det ett tag nu och lite fler mörka slingor skulle nog inte skada mitt redan piss-gråa hår.
Jag tror att jag bestämmer mig för att bli mörkare, har du några invändningar så säg till.
Fast å andra sidan är jag rädd att ångra mig, jag vill verkligen INTE bleka mitt hår igen.
Det ser redan ut som en risbuske så nej tack!
MEn ändå, det skulle vara så jävla ballt att göra nåt nytt.

Sen funderar jag även på att skaffa inser till sommaren, fast jag vet inte riktigt.
Jag ser ju ut som en hel karl utan glasögonen(tror jag).


Äh, vi får se hur allt blir!


Tack och hej!


Ps.
Jag tror inte nån kommer orka läsa allt det där, det är det som är charmen med långa inlägg.
Ingen tar sig tid att läsa igenom dom och då kan man skriva vad som helst!
Ds.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha anna du är så himla söt :D<3

2008-05-07 @ 15:13:09
URL: http://emelieemme.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag behöver inte läsa hela inlägget jag kan alla svaren redan på dina frågor.

Du är konstig för att du föddes sån och har alltid varit sån och kommer alltid vara, vilket jag inte har något emot.

Skadeglädje är det allra roligaste det vet alla.

Var inte rädd för att fixa håret, du är juh typ frisör och du ska våga och ditt hår är långt från en risbuske. Men gör det svart med prickar i, jag kan fixa :)

2008-05-07 @ 20:20:48
URL: http://testestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0