Snodd av bejb


PERSONLIGT
Namn:
Karin Anna Cecilia Hagström
Födelsedag: 11 juli
Hemstad: Huddinge
Ögonfärg: Jag har hört att de är blåa
Hårfärg: Rött, brunt, grönt och lite mörka inslag
Längd: 169
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräfta
Skostorlek: 39-40. Vackra blommor har stora bla, yeah right!
Är dina föräldrar skilda: Ja, och dom har varit det de senaste 17 åren
Rädslor: Att förlora folk som står mig nära

FAVORIT
Färg:
ALLA! :D
Mat: Mat, mat är gott
Sport: Räknas gå i trappor?
Glass: Solklart Ben & Jerry's alla(nästan) glassorter
Godis: Oj, är rätt trött på godis för tillfället. Men en center eller två går ju alltid ner :)
Affär: Jaadu, klädaffärer?
Nummer: 11
Tuggummi: Extra white
Helgdag: En helgdag när jag inte jobbar :)
Årstid: Vinter
Radiostation: Det blir väl olika, i skolan lyssnar vi på Star FM och på jobbe är det typ Rix FM

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig:
Jag är unik :)
Vem är mest högljudd: Emelie eller Helene, Helene alltid och Emelie när hon får i ig en för mycket ;)
Vad får dig mest att skratta: Alla får mig att skratta
Vem har du känt längst: Har nog känt alla lika länge.
Vem är blygast: EmOlie in my heart<3
När grät du mest: Gråter helst inte.
Bästa känslan: Glädje
Värsta känslan: Sorg, svartsjuka och "arghet"
Vart vill du bo i framtiden: Nära mina vänner

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Jepp
Rymt hemifrån: Verkligen inte
Tänkt på självmord: Nope
Sovit utomhus: Nära att somna på Mell's studsmatta men det blev kallt och blött s vi gick in. Men vi låg väl och halv-slumrade innan?
Spytt i skolan: Jag tror det.
Velat bli modell: HAHA! Nej verkligen inte. Så skev verklighetsuppfattning har jag inte ;)
Sett en död människa: Näe
Ätit sushi: Jag har smakat lite men inte atit en hel måltid :P
Varit på scen:  Tre år med Gun, försök smita själv!
Retats: Ja, jag lever för att retas

DU
Svär:
Jepp
Sjunger bra: Haha, nej verkligen inte. Men sjunga är roligt så jag gör det ändå :)
Duschar dagligen: Jag gjore det förut men nu kn jg int det för vi har ingen dusch hemma så det blir varannan dag för mig :)
Vill gå på högskola/universitet: No way!
Vill gifta dig: Killar är svin
Kommer överens med dina föräldrar: Ja det kan man ju sga att jag gör
Gillar åska: Kan vara mysigt
Spelar något instrument: Guitar hero? Fast inte ens det är jag bra på, haha!
Äger en ipod: Har haft två eller tre tror jag :P
Sover med gosedjur: Nej dom får inte plats i min säng

Antingen eller
Pepsi/cola: Usch, vatten ska det vara!
MC Donald's/Burnger King: Burger King, donken är så vanligt.
Choklad/Vanilj: CHOKLAD! :D
Jordgubbar/Blåbär: Beror på vad jag vill ha för stunden
Kött/Vegetarian: KÖTT!
Tv/Film: Beror på vad det är på tv och vad det är för film.
Gitarr/Trummor: Dont know
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/Paj: Paj!
Blind/Döv: Inget! :O

KAN DU
Gå ner i splitt:
Nope
Skriva med båda händerna: Kan kan jag väl men hur snyggt blir det egentigen? :P
Vissla: Njae
Blåsa en bubbla: Yes I can! :D
Rulla din tunga i en cirkel: Näe
Ha dina ögon i kors: Japp
Nudda näsan med tungan: Nej, tyvärr. Annars skulle det vara coolaste partytricket!
Dansa: Kan och kan. Jag kan dansa till hot n' cold, eller hur tjejer? ;)
Äta vad du vill utan att oroa dig: Den som ändå kunde det *drömmer-iväg*

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Mamma kanske?
Du pratade i telefon med: Mamma
Du msnade med: Bella tror jag, fast det var från Emelies msn
Du kramade: Mellie, Helene eller Bella
Du skällde på: Ni vet vem
Du sportade med: Igår satte jag och Mellie ihop ett slags aerobics pass. Det borde väl gillas?


SENAST DU
Skrattade:
  Igår
Grät: Typ någon vecka sen
Filmen du såg: Blondiner har roligre
Tuggade tuggummi: Nu
Skämdes: Jag skäms inte,  tror jag
Drog ett skämt: Igår
Sjöng en sång: Imorse

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
Tre och sen är halva sängen full av grejer
Dricker du mjölk: Näe
Person du hatar mest: Jag vet att det är en jag borde hata men min jävla skithjärna-ta vill tydligen inte det
Vad borde man uppfinna: Ett sätt att få pengar utan att jobba
Är du ett hälsofreak: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Dagens skämt!
Vilket är det värsta vädret: Regn
Lekte du med barbie som liten: Yes, slutade när jag var typ 10-11


Kommentarer
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 14:06:51
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0