Tisdags-test

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Yes sir!
Vad står det i ditt tredje?
Usch jag är verkligen inte sugen på godis :) du och helene ska komma efter mitt jobb o handla nåt, de bestämde jag och Penis o då slipper ja åka själv.<3
Och vem var det ifrån?
Min lilla Memmelie
Är han/hon snygg?
Ur-läcker!
Smsar ni ofta?
Beror på vilken tid på månaden det är
Vad står det i ditt 18:e sms?
Hej Anna! Kan du plicka mig nån da? Kjam William
Och det var ifrån?
Ylva/William
Är han/hon farlig?

Aah, han kan bitas ibland! :O
Hur farlig?
Inte så värst
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Linus,Ylva, Helene, Linda, Tessie, Ellis, Mamma, Anna, Malin och Lillen Emelie
Smsar du ofta?
Ja, för mycket!
Hur många sms har du skickat?
Inte så farligt många, 7662
Hur många mms?
15
Är du beroende?
Beroende skulle jag inte vilja kalla det
Vem ringde du senast
Mamma
Vem ringde dig senast?
Helene
Vilket är ditt senaste missade samtal?
Memmelie
Vem är snyggast på din kontaktlista?
Lättare att rada upp de fula
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
Kameraalbum: En bild på Bella när hon står med sin röda jacka på sig i en biosalong
Bilder: En bild på William där han vinkar
Hur många bilder har du?
Kameraalbum: 256
Bilder: 195
Vilken är din favoritbild?
En bild från frankrike
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
En svart mobil med rödvinsröd kant och söt. Sony Ericsson K660i
Har du varit helt ärlig nu?
Alltid ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0