Sammanfattning

2008 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning av mitt 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands med Emelie, Max, Marcus, var på krogen, drack sprit och säkert fler grejer

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Aah, Sarah-bara-toffel! :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Ganska nära

5.Vilka länder besökte du?
Sverige, Mallis och France

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Körkort och bil

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Många, kan inte rada upp dom här

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag skaffade mig ett jobb J

9. Största misstaget?
Dig

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jawohl

11. Bästa köpet?
Min lilla dator och frankrike biljetten

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Min lilla dator

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Typ alla Katy Perry plus masa andra
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Som vanligt antar jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte riktigt?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget alls :)

18. Hur tillbringar du julen?
Med mamma, moster, kusinerna och m&m

19. Blev du kär i år?
Ja

20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes

21. Bästa boken du läste i år?
Är det någon där-Marian Keyes
 
22. Största musikaliska upptäckten?
Katy Perry

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett halsband av min mor

25. Något du önskade dig men inte fick?
Näe J

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Drog ut på krogen med de som redan hade fyllt 18
 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vet inte

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Bäst?

29. Vad fick dig att må bra?
Ni vet vilka ni är <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Va?

31. Vem saknade du?
Vet inte

32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina gamla är ändå bättre J


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där tar jag :D

2008-12-28 @ 15:04:49
URL: http://emelieemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0