En lista till

Vilken superhjältekraft skulle du vilja ha, och varför?
Läsa folks tankar eller stanna tiden

Den konstigaste kombination av mat du brukar äta?
Fiskpinnar och spagetti

Varför försvann dinosaurierna?
Det tog slut på papputar!

Varför är himlen blå?
För att bara

Varför är snön vit?
Så man inte ska gå i hundbajs

Var ligger internet?
www, daaah!

Beskriv jorden undergång:
Alla fiser samtidigt och då dör ozonlagret

Skriv ditt namn baklänges:
Åh, kul där! annA

Vad tänker du på just nu?
Mitt namn baklänges suger

Vad har du lärt dig idag?
Ät aldrig gul snö

Vilka tre uppfinningar skulle du inte kunna leva utan?
Kläder, pengar och hus

Vilken är den värsta förolämpningen du fått?
Oj, kanske:
Det är inte du, det är jag


Vilken är den största lögn du någonsin dragit?
jag kan inte ljuga. Men det måste väl typ vara till någon lärare

Vilket är ditt bästa partytrick?
Vilket är mitt sämsta? ;)

Tror du på UFOn?
Själftligt!

När slutade du tro på Tomten?
Vadå sluta tro på tomten?

När var du som fullast?
När jag var som onyktrast kanske?

Du är på menyn - beskriv dig som en måltid:
En saftig stek

Beskriv dig själv som om du skulle säljas på auktion:
PMS, kvällshumör och allmänt trisst

Om du var tvungen att döda någon, vem skulle det vara?
Varför döda?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0