Denna lista var kul att fylla i :)

Nio första:
Första bästa kompis: Johanna, tror jag hon hette
Första bil: Det räcker med en vanlig bil bara jag får körkort
Första kärleken: Kristoffer
Första husdjur: Har aldrig haft nåt
Första semester: Gotland?
Första jobb: Typ kratta löv hos pappa eller dammsuga och städa
Första köpta skiva: Det var nog någon sagoskiva tror jag
Första piercing: örat
Första konsert: Shakira?

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Hmm, var det inte det sista vi drack en varsin breezer Mellie?
Sista bilfärd: Mammas bil
Sista filmen du såg: Hitta Nemo
Sista ringda telefonsamtal: Melliepellie
Sista bubbelbadet; Oj, don't remember
Sista spelade cd: Hemmagjord
Sista kyss: Ja det var väl sist kanske?
Sista måltiden: Makaroner

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Näe, eller?
Blivit arresterad? Absolut inte!
Blivit kär vid första ögonkastet? Tyvärr
Varit på tv? TT-nytt!
Fått ditt hjärta krossat? Twice
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, det är ett starkt ord som man inte leker med.
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Haha, ja det har väl alla?

Sju saker du älskar att ha på dig:
1. Jeans
2. Kjol
3. Leggings/Strumpbyxor
4. Tröja
5. BH
6. Skor
7. Kläder i största allmänhet är ju trevligt

Sex saker du gjort idag:
1. Gått upp
2. Gått å lagt mig
3. Ätit
4. Klätt på mig
5. Tagit på mig mina linser
6. Pratat med Mellie

Fem favoritsaker:
1. Vännerna
2. Jullov
3. Pengar
4. Min framtida bärbara dator
5. Som sista grej tar jag...... Mina partykvällar med girlsen! :D

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Me
2. Ma
3. He
4.

Tre val:
Svart eller vit? Idag har jag ganska mycket svart så det får bli svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? CHIPS!

Två saker att göra innan du dör:
1. Föda barn
2. Ta körkort

En sak du ångrar:
1. Inget, mitt liv är perfekt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo du dejtar ju faktiskt mig anna ;) vår fredag kan vi kalla dejt ^^ Pössss

2008-12-24 @ 21:17:54
URL: http://emelieemme.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv. Hehe absolut! :D Detsamma

2008-12-25 @ 11:02:16
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0