Söndag

Är det bara jag eller går inte helgerna lite väl fort?

Intressant fakta:
  • Jag saknar min pojk, VÄLDIGT, väldigt mycket
  • Therese har blivit av med sitt abonnmang (Hehe, back to kontantkort)
  • Jag har slutat bita på mina naglar efter, ja vad blir det nu? typ 10 år?
  • Min mamma fyllde 44 år i fredags
  • Imorgon firar älsklingen och jag 9 månader (JIPPI!)
  • Imorgon är det skola (Blä!)
  • Imorgon slutar jag extremt mycket tidigare för att avenskan är inställd (Jihoo!)
  • Imorgon ska jag göra månadens goda gärning (Sarah know what)
  • Jag funderar på att be min mor ge mig fotmassage ungefär NU!
Tack och adjö, snart blir det snö!

Kommentarer
Postat av: rövhålet

Fuck you jag ska kriga för mitt abonnemang det är inget man hänger ut i bloggar :'o Du ska döden dööö, mohahahaha :D

2007-10-01 @ 20:06:43
URL: http://testestes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0