Tisdag, igen

Det verkar somn om jag bara skriver på tisdagar.
Men det är faktiskt då som orken kommer fram.

Idag färgade jag fannys utväxt, schamponerade azwang, gabbe och en tant.
Rullade lite permanent och sopade golv, det var väl typ allt.

Imorgon ska jag klippa lill-p och färga hennes hår.
På fredag ska jag klippa lill-nicklas och sen var det nån mer som ville bli klippt,
vem kommer jag bara inte ihåg.


På fredag ska jag vara med min allra bästaste lilla-pyster!
We're going to Dalaro!
Gosh, I've missed her!

Imorgon har jag och min allra bästaste lilla therese lekion tillsammans,
That will be sehr fun! :D

Puss på mig, tjohej!

Kommentarer
Postat av: tesen

kuklektion om jag får säga det själv :)

2007-10-17 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0