Söndag

Min helg har varit alldeles underbar!

Den började i fredags, då fick jag äta lunch med min Therese,
sen fick jag träffa min Emelie (första gången på väldigt länge),
sen åkte jag och E till dalarö, jag&E mot crille&nicke på radio-ägget i bilen påväg dit
(31-18 solklar seger till mig och E) och på d-ö klippte jag nicklas och sen klippte
jag av E's ful-toppar. Ja juste! jag sminkade E innan vi for från henne!

På lördagen vaknade jag tidigt och väckte E med mitt mobilknappande (a)
sen åt vi pizza-mackor till frukost (max recept) och det var gott.
sen bestämde vi med Max vilka bussar vi skulle ta för att kunna mötas i
handen så jag slapp åka till handen själv och han ut till dalarö själv.
På vägen hem kom jag på att jag skulle åka till moster och när
jag kom dit fixade jag ellisens hår och efter det spelade hon, jag och kalle monopol.
sen ringde Älsklingen och sa att han satt på färjan och då begav K,E och jag oss upp
till m&m för att möta honom där. sen fick vi mat med massa vitlök hos moster och sen gick jag och rolle hem.

Idag har jag varit på sjukhuset och röntgat mitt huvud, det lät som om ett tåg svischade förbi.
Det värsta var sprutan! Fy va jag hatar sprutor!
Efter det åkte jag, min pöjk och min mor in till stan och gick runt där i flera timmar och tittade på en massa skräp.
sen åkte vi till m&m, stannade där en stund och sen åkte vi hem för att äta middag, efter det gick mamma till ebba och jag skrev rent en engelska grej och sen gick rolle och jag till m&m igen för att hämta hans bil så han kunde åka hem, tyvärr......


Nu sitter jag här och funderar på att sova, jag har en stor dag framför mig imorgon.

Natti natti sov så gotti!

Kommentarer
Postat av: Tes

Jävla förkortningar du kör med:P
Hitta dom något i bullen mellan axlarna på dig?:)

2007-10-22 @ 08:18:39
Postat av: This is me then

You do love me^^

2007-10-28 @ 22:07:34
URL: http://anabananaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0