Söndag, nu är lovet slut så let the hell beginn!

Vad har jag gjort idag?
Jag har åkt till skärholmen med min kära kusin Ellinor.
Köpte ett par skor som är helt funktionella.
Men bästa inköpet på väldigt länge var då denna underbara skiva som jag lyckades få tag på :)
Jag ska ha alla skivor med dem, annars är jag inte ett riktigt fan.
Vissa kallar mig nog nörd men jag kan inte rå för att jag tycker att dem är så nedrans bra!

Imorgon börjar skolan, BLÄ!
Fast jag har, som tur är, bara tre lektioner då så vi får hoppas att den går fort

Jag vet inte hur, men på något sätt har jag lyckats bränna över 2000:- på mindre än 7 dagar.
Snacka om att slösa.

Tack för mig leverpastej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0