Något viktigt!

Vänner:

  • De finns där när det blåser
  • De finns där när det regnar
  • De finns där när du är glad
  • De finns där när du är ledsen
  • De tröstar dig när du gråter
  • De hjälper dig med något svårt
  • De gör så du mår bra
  • De finns där när du behöver dem
  • De ser när nåt är fel och ger sig inte förrän de vet vad det är
  • De tycker om dig för den du är
  • De tycker om att umgås med dig
  • De är alltid underbara
  • De ringer dig
  • De går dig på nerverna, och du gillar det
  • De är det bästa du vet

Ta vara på dina vänner, de enda riktiga vännerna är de som vill hålla kontakten med dig och som du vill hålla kontakten med.

Mina kära vänner måste ta åt sig!
Ni är det bästa som finns, ni är underbara och ställer ALLTID upp!

Tack för att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: Bellisen

0oh RARINGEN! Älskar dig vännen min. du är bland det viktigaste i mitt liv, jag lämnar dig aldrig.

2007-12-18 @ 21:24:57
URL: http://gdannberg.blogg.se
Postat av: Emeleieie

Jag älskar dig Anna, du är otroligt rar min vän, min vackra fina helt enkelt OTROLIGA vän!

2007-12-19 @ 19:30:25
Postat av: Therese

Så lite så :)
Haha nej jag skoja, du är minst lika underbar själv. I just love to love you.

2007-12-19 @ 19:41:19
URL: http://testestes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0